Nienke en een overboeking :S - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Nienke en een overboeking :S - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Nienke en een overboeking :S

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

19 Mei 2010 | Nederland, Soerendonk

Soooooow, Wat een dag. Wat een dag!

Vanmorgen om 5.00uur ging mijn wekkertje af: Ochtend Transfer.
Alles ging zoals het hoorde te gaan. Tot ik te horen kreeg dat er een overboeking was.

Mijn eerste 'overboeking' die ik zelf op moet lossen....
Heel de heenreis naar Dalaman (1,5uur) heb ik zitten te bedenken hoe ik dit probleem aan zou pakken.

Ik vond persoonlijk dat ik een best goed verhaal had ;)
Maar, ......

Ik ben nog nooit zo uitgescholden als vandaag...
(En wat ik dan erg lastig vind, om gewoon 'aardig' te blijven tegen die mensen). Ik moet zeggen, echt helemaal aardig ben ik ook niet gebleven :P
Ik bedoel, ik blijf ten slotte ook een mens die niet alles hoeft aan te nemen wat andere zeggen ;)

Deze mensen wilde naar het hotel waar ze voor geboekt hadden. (dat snap ik heel goed, logisch zelfs)
Maar als er geen plaats meer is dan gaat dat nogal moeilijk.
Dussss hadden we een ander alternatief gevonden wat dicht bij het hotel lag waar ze voor geboekt hadden. Ze mochten van alle 2 de hotel faciliteiten gebruik maken, ze kregen de gehele vakantie een gratis kluisje, ze kregen wijn en fruit op de kamer en ze mochten bij ons een excursie naar keuze uitzoeken. Nouuuu is dat nou een compensatie of niet..... Maar nee, ze waren het er niet mee eens!

In mijn bus zaten nog andere gasten die we ook nog bij hun hotel/app. af moesten zetten.
Dus ik had met deze mensen afgesproken dat ze maar eens eerst moesten gaan kijken hoe het hotel hun zou bevallen (het is/was maar voor 2 nachtjes want daarna werden ze al overgeplaats op het hotel waar ze voor geboekt hadden) en mocht het dan nog steeds niet goed zijn moesten ze maar even bellen.

Nou werkelijk, ik was nog geen 10min. op kantoor en de telefoon ging.
Gelukkig pakte ik de telefoon niet op ;)
Maar er werd gevraagd of we niet even naar het hotel wilde komen, om te kijken hoe triest het wel niet was.

Nou, zei mijn collega. Ik weet heel goed hoe het hotel eruit ziet en wat voor faciliteiten dit hotel heeft, ik woon hier namelijk al bijna 5 jaar. Dus mevrouw, het is nu niet anders ik kan u slechts op straat zetten. Ik snap dat het erg vervelend voor u is maar wij kunnen er ook niets aan doen nu.

en ja hoor... je raadt het nooit.
Maar mevrouw vond het allemaal prima en ze keek wel even af, wat en hoe het zou gaan verlopen de komende 2 nachten.
pff, nouuu, ik kon haar wel wat doen...
_____________________________________

Maar goed, gelukkig is deze dag voorbij ;) morgen weer een nieuwe.




  • 19 Mei 2010 - 16:04

    Swenn Cox:

    Haha, ik zie je daar al staan.!! nou ik weet wie ik voortaan nodig heb bij mijn overboekingen!!

    Zie je over 3.5 week:) Oeh yeahhhh

  • 19 Mei 2010 - 20:21

    Gerrit & Mariet:

    Hey Nien,

    Wat zal jij je lullig gevoeld hebben.dat is nou de andere kant van je stage.Hoort er ook bij.Zoals je zegt:morgen weer een nieuwe dag.Groetjes ons.

  • 19 Mei 2010 - 21:29

    Rob:

    hai nienke!! ik lees da alles daar wel goed gaat. maja, kan ook bijna nie anders. heerlijk weer en ik geloof da je ook meer vakantie gevoel hebt dan dat je t gevoel hebt da je ook echt werkt. al vind ik t wel knap om een stel rellende hollanders rustig te krijge. en dat je daar dan daar ook voor je eentje voorstaat dan. petje af! echt knap wat je daar allemaal doet! leuk al die verslage te leze en beetje op de hoogte te blijve. kan alleen nog maar bar weinig foto`s vinde van je daar, maar da kan ook aan mij ligge. geniet van alles daar want voor je t weet is t alweer voorbij, zit je weer int o zo zonnige nederland, pff. groete rob en anne!

  • 20 Mei 2010 - 14:56

    Grote Nicht:

    Tja, je hebt toch wel die mooie wenkbrauwen opgetrokken hè? Helpt bij mij ook altijd (als ik mensen wil wegjagen)
    Misschien kun je de volgende keer een "gouwe ouwe" van opa gebruiken: Verrekte Ziepkut! Voordat ze dat vertaald hebben is hun vakantie al lang en breed voorbij ;)
    Zet 'm op!

  • 21 Mei 2010 - 19:17

    Vera:

    Nieenkeee, leuk om zo te lezen hoe het je daar allemaal afgaat.

    Lees dat Swen ook marmaris onvielig gaat maken, gezellig :)!

    Geniet er van!

    xx

  • 24 Mei 2010 - 08:47

    Jos En Gerda:

    Lees jou verhaal met veel plezier, de optie van Karin is zo slecht nog niet! Geniet je ook een beetje ven het mooie weer, en ga je ook regelmatig op stap daar?
    Ik denk dat je dan zo'n ervaring gauw achter je laat, nou de groetjes maar weer en pas vooral goed op jezelf.

    Gerda en Jos XX.

  • 24 Mei 2010 - 14:23

    Nienke:

    Ja ik ga die optie van Karin gebruiken bij mijn volgende overboeking ;) misschien dat het helpt!
    _________________________

    Het is nu gelukkig weer mooi weer, heb 2 dagen regen gehad dus dat was iets minder.
    _________________________

    Het stappen is ook zeker niet verkeerd hier! We proberen zo vaak mogelijk te gaan om even wat tijd voor ons zelf te hebben! :D

    BEDANKT VOOR DE REACTIES!
    xx

  • 25 Mei 2010 - 15:08

    Kim:

    Hahahaha ik zie je al helemaal koken ;)
    Wel lullig van die mensen dat ze zo reageren!!
    Maar je hebt het goed opgelost hoor! Ik zou er tevreden mee zijn!

    Fijn dat het nu weer mooi weer is. Je zit tenminste in Marmaris en niet in Nederland ;)

    Geniet maar lekker van dat weer! En van de mensen die wel aardig zijn ;)
    Dikke kus x

  • 25 Mei 2010 - 17:54

    Femke En Leon:

    Hee nien!
    hahahahaha echt weer iets voor jou ja. En ik kan me ook voorstellen dat het dan redelijk moeilijk is om vriendelijk te blijven, maarja de klant is koning ;)
    Hopelijk heb je voorlopig niet meer zulke moeilijke gasten en gaat het allemaal wat makkelijker :D
    Geniet er nog maar lekker van.
    We kijken weer uit naar je volgende verhaaltje.
    X leon en femke

  • 27 Mei 2010 - 18:02

    Tante Els En Ome Wim:

    Nou, zo aan de foto's te zien geniet je wel, ondanks sommige vervelende toeristen!
    We zijn benieuwd naar je verhalen wanneer je terug bent. Zet 'm op daar in het verre Turkije. Tot gauw!

  • 31 Mei 2010 - 12:21

    Swenn Cox:

    ieeeee swen loves kreta!!!! het is hier zo top!!.

    nog 1.5 week en dan ben ik bij jou!!!

    woehoeee ik kan in ieder geval niet wachten!!

  • 31 Mei 2010 - 17:50

    Rudy:

    Hee Nienke. Ik hoor (en lees) dat het allemaal goed gaat daar in Turkey. Goed om te horen.
    Die overboekingen zullen wel vaker voorkomen ben ik bang voor je. Maar hoe meer hoe beter, want je leert er natuurlijk wel erg veel van. Hoewel... T moet niet te gek worden dat ze gaan schelden en zo. Maar ja, ze zijn op vakantie, en dan is iedereen ook altijd zo heerlijk relaxed..NOT..
    Barstreet zul je onderhand ook wel op je duimpje kennen. Ook die mega lekkere broodjes met die worst al gehad? Of zijn ze inmiddels niet meer te eten daar. Aantal jaar geleden was dat na t stappen iig een flinke aanrader.
    Geniet van t weer, en bedankt dat je het toch zo af en toe ook hier naartoe stuurt!
    x Rudy

  • 05 Juni 2010 - 10:51

    Jos En Gerda:

    Hoi Nienke

    Hoe is ie nog iets meegemaakt deze week ?Het zal geen nieuwtje zijn maar ik wil jou toch ook even laten weten dat Jip een broertje heeft gekregen die Pim heet, hij weegt 7 pond en is 53 cm.Je bent weer op de hoogte.Ik hoop det het goed met je gaat,en als je tijd hebt dan horen wel weer van jou.

    Groetjes Jos en Gerda X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 18172

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: