Alweer 2 weken van huis. - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken van huis. - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken van huis.

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

11 Mei 2010 | Nederland, Soerendonk

zooo, na lang wachten heb ik eindelijk weer wat tijd kunnen vinden voor een verhaaltje te plaatsen!

Om te beginnen het is hier lekker 28-30 graden.... & dat is volgens mij wel een beetje warmer dan in Nederland?? ;)

Deze week is het pas echt begonnen voor mij.
Ik mag nu alles zelf aan gaan pakken, alles regelen, problemen oplossen, excursies verkopen, transfer praatje houden, welkom bijeenkomsten geven etc. etc.

Erg leuk om te doen, en ik heb het ook erg naar mijn zin! :D

En voor degene die het nog niet weten,
Mijn maatje Swen, komt gezellig bij me werken in Marmaris! :D

Met mijn verjaardag ben ik naar Dalyan geweest.
Daar zijn we in een modderbad geweest, heel vies was dat :P

Toen we eenmaal weer schoon waren zijn we een uur gaan varen, langs de koningsgraven richting het schildpaden strand waar we wat tijd voor ons zelf hebben gekregen om lekker te zonnen en/of te zwemmen!
's avonds hebben ze me verrast bij een restaurant. een erg geslaagde dag was dat!
En mijn cadeau "Een waterpijp"!! :D
_____________________________________

Ook zijn we al een paar keer gaan stappen hier,
de 'Barstreet' een hele lange straat vol met openlucht discotheken. Super vet ;)
_____________________________________

Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor de reacties die ik heb gekregen!
Erg leuk dat jullie me vanuit Nederland volgen!

Dikke knuffel

  • 11 Mei 2010 - 19:57

    Lucia&Jack:

    zo te lezen mis je ons erg daar in het te gezellig warme Marmaris!!
    Goed om te zien dat je het naar je zin hebt, wij vermaken ons hier ook perfect zo in de stromende regen, nee nee, je hoort ons niet klagen immers ben je daar om te werken, tis gin vakantie.
    Veel plezier nog en werk ze........
    later

  • 12 Mei 2010 - 14:55

    Femke:

    Hee lieve Nien,
    goed om te horen dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad daar! Ook al hebben wij hem niet met je kunnen vieren :(
    Al klinkt een verjaardag vierin in Marmaris met 28-30 graden eigenlijk veel beter als hier..het regent namelijk weer. Bahbah!
    Oeh en nu krijg ik een krabbeltje van je, hihi.
    In ieder geval leuk weer een berichtje van je te lezen!
    Hele dikke knuffel, x Femke

  • 12 Mei 2010 - 15:51

    Kim:

    Heee lief (L)!!
    Fijn om weer wat van je te lezen!
    Had jullie mam vandaag nog even gesprokken en die vertelde ook dat je het erg druk hebt.
    Pff wel gek dat je zo lang weg blijft! 't is aardig stil hier zo zonder jou.

    Wat gaaf dat Swen naar je toe komt! Dat is wel helemaal gaaf.

    Stuur je zo nog even een mailtje!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen!

    Dikke kus x

  • 12 Mei 2010 - 22:07

    Hanneke:

    Hey Nien!

    Wat goed dat je het daar zo naar je zin hebt! Heb je alle excursies ook al zelf uitgetest? Ik zag wel je foto's op Hyves al. Ziet er leuk uit! En dat Bartstreet is ook leuk he! Zit de Joy er nog? Daar ben ik vaak geweest toen ik in Marmaris op vakantie was...

    Gaaf ook dat Swen komt! Volgens mij had die er zelf ook al heel veel zin in!

    Nien, geniet er nog van he! Want voordat je het weet is het alweer voorbij!

    X Hanneke

  • 13 Mei 2010 - 10:23

    Demi:

    heey nienke,

    wat grappig een schildpaden strand eigenlijk nog nooit van gehoort..:)
    gelukkig is het bij jullie in Marmaris wat mooier weer.. bij ons is het echt vreselijk..:(
    en een ''waterpijp'' voor je verjaardag echt lollig.
    enne heb je al met dolfijnen gezwommen??
    (dat lijkt we wel echt super gaafff)
    nou nog heel veel succes!!

    Demi xxx :)

  • 14 Mei 2010 - 14:30

    Mariet & Gerrit:

    Hey Nienke
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.Dat komt helemaal goed daar met jou.Wel gaaf dat Swen bij jou komt werken,ben je niet zo alleen.Hier is alles oké.Een lieve groet en dikke kus,van ons.

  • 15 Mei 2010 - 16:04

    Toine & Inge:

    Haa Lieve Nien!!

    Wat leuk zeg, dat we hier met je mee kunnen leven,... wat een ervaringen doe je daar op zeg! We zijn vanochtend terug gekomen uit Turkije, dus we kunnen ons een heel klein beetje een beeld vormen van je werk daar.
    Dit gaat een bijzondere tijd voor je zijn, en geniet er maar lekker van, je hebt het verdient!!
    Nog heel veel plezier, en weet dat we aan je denken!

    Veel liefs, xx
    Toine & Inge

  • 16 Mei 2010 - 18:37

    Jeroen, Suus, Lucas:

    Hoi Nienke,

    Superleuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! We kunnen het ons wel voorstellen, alleen al door dat mooie weer! :)

    Veel plezier nog en werkse natuurlijk!

    Liefs vanuit Delft!

  • 17 Mei 2010 - 09:53

    Grote Nicht:

    Merhaba Nienke,
    Jammer dat je dat modderbad zo smerig vond. Ik heb mij laten vertellen dat jouw verjaarsdagscadeau thuis een turkse badkamer is geworden. Jullie pap heeft er speciale modder uit Marmaris voor laten overkomen. Toch maar eens wat vaker richting de Haman gaan dan!
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 18149

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: