Met mijn kont in Marmaris! - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Met mijn kont in Marmaris! - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Met mijn kont in Marmaris!

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

25 April 2010 | Nederland, Soerendonk

Merhaba! :)

Zoooo, daar zit ik dan... in Marmaris! :D

Het is super hier!
Mijn app. is ook erg groot voor m'n eentje.. haha.
Ik hoop vandaag of morgen wat foto's te kunnen plaatsen zodat jullie ze kunnen bekijken!

Vandaag de eerste welkomst-informatie gahad en die is ook lekker gegaan.

Morgen ga ik mijn eerste excursie doen: City tour!
Ik moet natuurlijk eerst weten hoe al die excursies zijn he ;) anders geef ik nog verkeerde informatie! haha..

Ik ga ook nog met dolfijnen zwemmen, lijkt me ook super gaaf!

_____________________________________

Vandaag voor het eerst met mijn scooter op pad ;) wat was dat een succes zeg!

De weg was ik samen met een collega van mij al meteen kwijt.. haha!

Nou dit was mijn eerste dagje in het super gave Marmaris.

See you soon!
Kisss

  • 25 April 2010 - 18:22

    Vera Van Maaren:

    Leuk dat jij ook goed bent aangekomen! Geniet van je tijd in Marmaris! Ik hou je bij via deze site ;)

    xxx vera

  • 25 April 2010 - 19:23

    Kim:

    Lieve Nien!

    Fijn dat je het leuk hebt daar! Klinkt helemaal super!
    En met dolfijnen zwemmen: IK BEN JALOERS!!

    Scooter nog heel? ;)
    Ik ben benieuwd naar de foto's.

    Dikke knuffel x

  • 26 April 2010 - 08:05

    Swenn Cox:

    Hee Chick!!!

    Top dat je het leuk hebt en een groot appartement!! Niets is zo fijn als dat.!!

    En natuurlijk was het te verwachten dat je weg kwijt zou raken daar!!.

    En geniet ervan met die dolfijnen zwemmen daar!! Maak ze niet al te bang he!!

    Geniet er van!!

    En ik mis me maatje!!

    Xx

  • 26 April 2010 - 09:32

    Papa En Mama:

    He Nienos, fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    We zijn erg benieuwd naar je foto,s.
    En wacht maar tot juni als je met de dolfijnen gaat zwemmen, want dan gaan wij mee.
    Want je vader is ook dol om met dolfijnen te zwemmen (haha)...
    Hoor je snel weer xxxxjes

  • 26 April 2010 - 10:17

    Marian:

    Ha die Nien,
    Ik hoor het al, je gaat daar dus ook helemaal los.
    Dol fijn dat je daar met die dolfijnen gaat zwemmen. En hebben ze al geboden met kamelen? Zo ja, hoeveel ben je er waard? Ik hoor het nog wel, groetjes oet Zurrik.

  • 26 April 2010 - 12:27

    Femke:

    Heeee meid,
    oeh je eerste berichtje vanuit Marmaris. Super leuk om zo snel iets van je te horen! Je vlucht etc is dus allemaal goed gegaan, en je appartement is dus ook wel relax?! :)
    ben echt benieuwd wat je nou daar allemaal gaat doen enzo! En die scooter, haha, hopelijk houdt die het 6 maanden vol met jou ;)
    Nou nien, ga maar lekker genieten & we contacten!
    Kus

  • 26 April 2010 - 20:06

    Sofie:

    Hee Nienke
    Wat goed om te horen dat het daar allemaal goed gaat. Zet hem op daar en heel erg veel plezier, geniet er van. Ik zal je verhalen in de gaten houden, ben erg benieuwd
    xxx Sofie

  • 26 April 2010 - 20:17

    Ankie:

    Hoi Nienke,
    Ik ben blij te lezen ( en van je Mam te horen natuurlijk ) dat je veilig op je plekje bent gekomen ! Klinkt allemaal goed daar. Een goed begin ist halve werk. Met jou erbij wordt Marmaris vast het leukste gat van Turkije ! Groetjes van ons allemaal.

  • 26 April 2010 - 21:00

    Lucia&Jack:

    Zo, dus voorlopig gaat het lekker daar in Marmaris, goed om te lezen. Ben je al in de buurt van hotel Grand Azur geweest.....megamooi.
    nou de groeten vanuit een bewolkt en donker Valkenswaard. ps.laat even weten wat je 06 gaat zijn. xxx houdoe!

  • 26 April 2010 - 21:03

    Jack:

    o ja what the f... betekent, Merhaba?????

  • 27 April 2010 - 16:56

    Oudste Nicht:

    Lachen, lachen, lachen. Nienke maakt zich niet druk als ze de weg kwijt is in een vreemde stad. Mooi vooruitzicht; zwemmen met dolfijnen. Denk je er ook nog een beetje aan dat er gewerkt moet worden ;)
    Gaaf Nienke! Genieten maar!

  • 29 April 2010 - 10:47

    Jack:

    het is erg rustig op dit moment, Nienke is waarschijnlijk, drukdrukdrukdrukdruk.....

  • 29 April 2010 - 15:45

    Goofy's:

    heeey Nien,

    zo te horen gaat het er prima daar... en zelfs met dolfijnen zwemmen,;) we zijn echt een beetje jaloers... ( hihi grapje)
    en voor het eerst al fout gereden.. nou nou:)
    maar ja.. gelukkig heb je het er naar je zin..

    doei doei xxx

  • 30 April 2010 - 10:21

    Amber:

    heey meis

    wat leuk om je verhaal te lezen,
    Met dolfijnen zwemmen lijkt me ook erg leuk.
    nog heel veel plezier en ben benieuwd naar je foto's

    Groetjes
    kusss

  • 02 Mei 2010 - 08:46

    Hanneke:

    Hey Nien!

    Waar blijven de foto's? Ben erg beniewd naar je appartement, je scooter en naar dat zwemmen met dolfijnen natuurlijk! En hoe zijn de eerste excursies bevallen?

    Geniet er maar van!

    X Hanneke

  • 06 Mei 2010 - 08:25

    De Goofy's:

    heey nien,

    als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! ;)
    we zijn erg benieuwd hoe het met jou daar gaat.
    we zouden zommaar een kijkje willen komen nemen. maar helaas :(
    heel veel lieve groetjes van ons allemaal...
    en geniet van je verjaardag xxxx

  • 06 Mei 2010 - 16:17

    Gerard En Rianne:

    Lieve Nienke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.We hopen dat het een fijne dag mag worden.We hoorden van jullie mam dat je het onwijs naar je zin hebt.Kei leuk geniet er van.Groetjes en xxxx van ons

  • 06 Mei 2010 - 18:09

    Ankie:

    Hoi Nienke, van Harte Gefeliciteerd met je 19e verjaardag ! We horen niet zoveel van je !! druk,druk zeker daar met al die lastige vakantigangers. Wij wensen jou met zijn allen hier een fijne dag vandaag. Groetjes ook van Peter,Mandy, John, Mike en Naomie.

  • 06 Mei 2010 - 19:38

    Lucia&Jack:

    Merhaba Nienke, gefeliciteerd met je 19de birthday, we drinken er zo eentje op.
    Doen we dunnetjes over, over een dag of 171....
    later

  • 06 Mei 2010 - 20:20

    Gerda En Jos:

    Nienke fijn om te horen
    dat het goed met je gaat.
    Wij willen je vooral feliciteren met je verjaardag en jou nog een geweldige tijd toewensen.We houden deze site met belangstelling
    in de gaten.Groetjes van de hele Fam Schonkeren,

  • 09 Mei 2010 - 09:24

    Sanne:

    Ha Nien,

    Dacht ga ook eventjes op je site neuzen. Zo te zien heb je het erg druk en niet zo veel tijd om allemaal verhaaltjes te typen.
    Erg gaaf zeg dat Swen ook naar Marmaris gaat. Als dat maar goed komt. ;)

    Groetjes Sanne

  • 09 Mei 2010 - 16:56

    Marieke:

    Hey Nienke,

    Ik kijk regelmatig op je site maar helaas nog geen foto`s :S
    Ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het er daar allemaal aantoe gaat haha. Al flink aan het feesten geweest?

    Groetjes uit Budel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 1668
Totaal aantal bezoekers 18174

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: