Reisleidster bij Sudtours - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Reisleidster bij Sudtours - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Reisleidster bij Sudtours

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

15 Maart 2010 | Nederland, Soerendonk

Reisleidster bij Sudtours.
Dat is het werk waar ik me de komende 5/6 maanden mee bezig ga houden!

Tuurlijk ben ik dat niet zomaar geworden.

Eerst moest ik naar Rotterdam om te solliciteren voor deze stage!
Ik heb me voor moeten stellen, een presentatie moeten geven over griekenland en heb een excursie in Corfu moeten aanbieden.
Toen de eerste selectieronde voorbij was moesten we best lang wachten voor de uitslag. Degene die door waren, werden meteen uitgenodigt voor een 'een op een' gesprek.
en tadadaaaaa, daar zat ik gelukkig ook bij!!

2/3 dagen later kreeg ik een telefoontje van Sundiogroup.
" Je bent aangenomen "

Ennnn nu is het bijna zo ver... een half jaartje Turkije komt steeds dichterbij!

Aankomende week heb ik nog eerst een trainings-week in Zeist waar alles voor mij nog veel duidelijker gaat worden!


  • 15 Maart 2010 - 16:55

    Vera:

    Oohhh wat een spannende tijd gaan we toegemoet;)
    ik ga je volgen vanuit het zonnige Algarve!!

    X

  • 16 Maart 2010 - 12:07

    Michelle Verhoeven:

    Hee scheet!!!!!

    Ooohh spannend allemaal.
    gelukkig had je nog op het allerlaaste moment een leuke stage plaats kunnen vinden vind het egt super voor je.

    maar hou je wel een beetje in met al die lekker turken hahaha :P
    ik weet zeker dat je er een supertijd gaat beleven.
    en we zullen veel contacten in die tijd dat we in het buitenland zitten met wat we allemaal mee zullen maken.

    Dikke kuss miess

  • 22 April 2010 - 19:54

    Lucia&Jack:

    vandaag even afscheid genomen van "onze" kanjer.
    We missen je nu al, geniet met volle teugen van je tijd in Marmaris!!
    dikke kus van ons.

  • 23 April 2010 - 18:31

    :

    hey nienke!
    wil je even heel veel plezier en succes wensen! maar zal wel helemaal goed komen:)
    xx stefanie

  • 24 April 2010 - 13:39

    Swenn Cox:

    Hee Lief!!

    Hoop dat je vlucht en alles goed is gegaan!!
    Hoorde van je mama al dat het er super mooi is!!

    Nou ik ben benieuwd.
    Zet hem op!!
    En wie weet kom ik je wel vergezellen voor een paar maandjes en anders totdat je terug bent!!

    Nien geniet ervan!! Want dit vergeet je nooit meer!!


  • 24 April 2010 - 18:37

    Oudste Nicht:

    Hé jongste nicht!
    Goed aangekomen op de plaats van bestemming?
    Jammer genoeg kon ik niet op je afscheids-/surpriseparty aanwezig zijn, maar die zal sowies wel lekker druk en gezellig zijn geweest!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven in Marmaris. Ik ga je volgen!

  • 25 April 2010 - 17:05

    Goofy's:

    heey nien,

    hopelijk is je reis goed verlopen...
    en heb je het er prima naar je zin:)

    enne...
    geloof in je zelf..;)

    doedels xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 18150

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: