Top drukte! - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Top drukte! - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Top drukte!

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

18 Juli 2010 | Nederland, Soerendonk

zooooo daar zijn we weer!

Alles goed hier, alles gaat hier zijn gangetje. Het wordt steeds drukker en drukker. En we komen voor meer verschillende dingen te staan.

Laatst waren er maar 19 koffers aangekomen over 1 hele vlucht. Ongeveer 50/60 koffers waren niet aangekomen.
De volgende transfer die we hadden ging het helaas weer mis.
Nu hadden ongeveer 30 mensen zijn koffer niet gekregen.
Het kwam door schiphol. (De bagage banden werkte niet).
Nu we 1 week / 2 weken verder zijn heeft iedereen zijn koffer gelukkig weer terug.

Nu het steeds drukker wordt, meer dingen ook fout gaan. Begin ik het thuis front toch degelijk te missen.
Gewoon even lekker thuis babbelen hoe je werk-dag is verlopen, wat je mee hebt gemaakt, wat je nog gaat doen de rest van de avond etc.
Nu mijn oplader van mijn computer ontploft is kan ik dus ook niet meer op mijn laptop. Dus met weinig mensen vanuit Nederland praten. Maar gelukkig is mijn lieve maatje hier :D
k moet een computer-winkel zoeken die opladers verkopen maar die zijn hier knap lastig te vinden.

Vanavond hebben we weer een kroegentocht, om half 9 gaan we verzamelen en om 9uur moeten we bij de eerste kroeg zijn! Hopelijk wordt het weer een geslaagde avond!

Verder krijg ik aankomende week de noodtelefoon.
Dat houd in dat ze me 24uur kunnen bellen, voor alles en nog wat. Dus ook als ik al lekker in mijn bedje lig te slapen!

Maar goed, we zullen wel zien hoe dat gaat lopen! ;)
Hou me op de hoogte... want ik hoor er zomaar weinig van!

(K)

  • 18 Juli 2010 - 13:13

    Swen:

    ja maar je hebt sabri en mij toch!!!:(
    dus je hoeft ze thuis niet te missen!!

  • 18 Juli 2010 - 13:29

    Nienke:

    Jaaa jullie heb ik zeker!
    Daar ben ik ook heel blij mee :D

  • 18 Juli 2010 - 14:36

    Jos En Gerda:

    Hoi Nienke,
    Vertel jij ook niet alles wie is Sabri? Je moet ons ook op de hoogte houden hé,
    hoe moeten we er anders achter komen dat je een vriendje hebt. En die Swen, dat is toch wel fijn dat die ook daar is. Je zal toch ook wel leuke collega's hebben, waar je het een en ander mee kunt ondernemen. Ik hoop voor je dat aankomende week mee zal vallen er gebeurt meestal wel iets want mensen op vakantie willen waar voor hun geld en zullen absoluut zeuren en klagen of iets mankeren waarvoor je moet komen opdraven. En dan hier,je weet hoe het gaat in dit gat hé heel weinig te beleven.Vorig week de fam.v.Mierlo dag gehad die ook weer geslaagd was. Kleine Pim zal binnenkort geopereerd moeten worden aan een dubbele lies breuk dit moet in Maastricht gebeuren. Morgen heeft Zanna haar afscheids revue waarin ze de hoofdrol heeft. Nu hun vaste oppas in Turkye zit gaan Mariet en Gerrit morgen op Jonas passen. Je bent nu weer een beetje op de hoogte. Ik meen dat je half september naar huis komt, dan kloppen die 98 dagen toch niet of wel? Laat gauw nog eens van je horen,en doe Swen de groeten.

    Jos en Gerda

  • 18 Juli 2010 - 15:39

    Vera:

    Niennkeee, wat een gedoe he! hier is het ook echt drukkkk, en ik ben deze week de klos met de noodtelefoon (en ik wordt echt in de nacht wakker gebeld om de stomste dingen). Laatst was er een man zelfs die gewoon even gezellig met een hostess wou spreken ( om half 4 snachts !!!! ) heb het ook heel duidelijk gemaakt dat ik er niet zo blij mee was haha..

    Heel veel succes en hou je sterk! X

  • 18 Juli 2010 - 22:32

    Gerrit & Mariet:

    Ha die Nienke,
    We zijn net terug van het personeelsuitstapje,effe de laptop aan of er nog wat binnen gekomen is en jawel zien we Nienke.toch effe reageren.Ja ik kan het me wel voorstellen dat het niet altijd leuk is en nou vooral met die topdrukte die er aankomt.En ik wil ook wel weten wie die Sabri is?(vriendje misschien).Nou Nienke,gaan we lekker slapen we hebben met de firma Ras een fijne dag gehad,zijn met de fiets naar Borkel geweest en hebben daar boerengolf gedaan en toen naar Hamont lekker bbcueën met de nodige wijntjes.Groetjes van ons,ook aan swen,doei.

  • 30 Juli 2010 - 12:57

    Grote Nicht:

    Hé Nienke,
    Kijk ik na lange tijd weer eens naar je berichten (heb het ook heel druk) en schrik me te pletter; 1. ongeluk! (gelukkig goed afgelopen 2. vriendje..(hoe, wat, wie enz. enz.) Heeft iemand je al verteld dat de familiedag zeer geslaagd was, maar dat iedereen jou ontzettend heeft gemist? Nee, nou, dan zal ik het maar zeggen, als oudste en allerwijste ;) Of da gi nog goe wies ziet...
    Nog even doorploeteren..goed uitkijken en blijven genieten! Lieve groeten, BOL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 18151

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: