Türkiye'de 6 hafta - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu Türkiye'de 6 hafta - Reisverslag uit Soerendonk, Nederland van Nienke Mierlo - WaarBenJij.nu

Türkiye'de 6 hafta

Door: nienkevanmierlo

Blijf op de hoogte en volg Nienke

05 Juni 2010 | Nederland, Soerendonk

Merhaba :D
naslsn?

Weer even een nieuw verhaaltje.. Want ik moet jullie ten slotte een beetje bezig houden daar in Nederland!

Maar waar zal ik eens beginnen.......
Kroegentocht denk ik, was toch wel het hoogte puntje van de week! ;)

Donderdag hadden we voor de aller eerste keer een kroegentocht voor de mensen van gogo tours, x-travel, husk of Traxs gehad.
(Wij doen nu de kroegentocht omdat de reisleiding van deze merken nog niet in Marmaris zijn.. SWEN BJVOORBEELD... ;))

Moet zeggen dat het een behoorlijk lang dagje voor me is geweest.
's ochtends hadden we een welkomst-bjeenkomst, daarna kantoor werk, om 4uur was ik ongeveer klaar en om half 7 moest ik weer klaar staan voor een diner met alle jongeren die mee gingen.. We hadden gelukkig een leuke groep bij elkaar kunnen verzamelen!

Om 9uur moesten we bij de eerste discotheek zijn.. De stemming moesten we er zelf nogal inzetten omdat de barstreet normaal gesproken rond 11uur half 12 pas leuk begint te worden ;) dus dat was een hele klus! Maar langzaam kwam de stemming er zeker wel in.. edereen ging op de bar staan, shotjes werden er ook veel gedronken en voor we het wisten was iedereen zat! :P

We gingen langs 5 discotheken en bij iedere dischotheek bleven we een uur.
Dus rond de klok van 2uur waren we klaar met de kroegentocht en ik moet zeggen, ik was toen ook wel echt gebroken van zo'n lange dag.
Aankomende zondag (morgen dus) hebben we weer een kroegentocht. (En dus weer zo'n lang dagje). Maar het is zeker leuk om met een kroegentocht mee te mogen werken.. :D
_____________________________________

Gister ben ik mee gegaan met een boot-tocht.
Goova boot-tocht.
We gingen naar het plaatsje Goova toe, dat is een half uurtje rijden vanaf Marmaris en daar zijn we op een boot gestapt.
We begonnen rond de klok van 10uur te varen en rond de klok van half 6/6uur waren we klaar met de tour en gingen we weer aan land.
De hele dag lekker zonnen op de boot. Lekker relaxen!
En de Natuur is echt 'super'
Alles mooi groen, het water hemels blauw, echt een aanrader voor de natuurliefhebbers onder ons ;)
En jawel.... mijn witte huidje is lekker bruin geworden! :D
_____________________________________

PS. Ik wil Fam. Schonkeren nog even feliciteren met PM :D:D
_____________________________________

k spreek jullie snel weer, en hou me op de hoogte wat er in Nederland allemaal gebeurt wat ik zeker niet mag en kan missen.... ;)

Groeten xx


  • 05 Juni 2010 - 12:28

    Nienke Van Mierlo:

    ooow... sommige i's heeft deze computer niet gepakt omdat het turkse i's zijn en die pakt hij niet op nederlandse sites...

  • 05 Juni 2010 - 14:43

    Jos En Gerda:

    Hey Nienke

    Gaaf zeg heb je toch ook een beetje vakantie,als straks Swen er is dan is het vast en zeker dubbel genieten.Bedankt voor de felicitatie ik zal het doorgeven.Groetjes

  • 05 Juni 2010 - 16:06

    Marian:

    Heey die Nienke,zeg hebben ze daar geen gastvrouw nodig? Ik kan dan misschien beter emigreren en in de winter gewoon terug naar Nederland. Want die boottochtjes en strandfeestjes liggen me wel. Dan doen jullie de kroegentochten maar. En nog maar een weekje en dan komt BABBEL naar KNABBEL!!!!!En dan gaat het echte feest beginnen (ja ook nog wa werken,zekers)Tot noggus and enjoy the party.

  • 06 Juni 2010 - 10:27

    Swenn Cox:

    Yasou!!

    tikanis?
    nog maar een paar nachtjes en dan zal ik die kroegentocht van je overnemen!! heb er zin in!!

    heb je al geregeld dat je dan transfer hebt!! oewieehhhh. verder kreta is top en wil eigenlijk helemaal niet weg hier!! maar toch vind ik het top om je binnenkort weer te zien!!

    kus

  • 07 Juni 2010 - 10:56

    Femke:

    Ik hou het maar gewoon bij: Olaaaa lieve nien.
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen. Vind het zo grappig dat jij nou daar rond loopt, kroegentochten te leiden. Terwijl we 2 jaar geleden daar zelf rond liepen, met z'n 4tjes :D Echt leuk!
    Hier is het goede weer weer een beetje vertrokken helaas, maar das niet zo heel erg. Kan ik goed leren voor mn her tentamen van woensdag, want nee niet iedereen heeft het zo goed als mevrouw van Mierlo hihi!
    Lekkere boottochtjes en bruik bakken in de zon. Maar ik gun het je van harte :)
    Nou nien, op naar het volgende verhaaltje en have fun!
    We spreken elkaar snel.
    Liefs, dikke kus

  • 10 Juni 2010 - 12:13

    Kim:

    Lieve Nien,
    Wat heb je toch een leven daar he :)
    Kroegentoch, gaaf zeg! Zelf ook natuurlijk de nodige shotjes naar binnen gooien.
    Het begint nu onderhand wel top drukte te worden of nog niet?

    Leuk om je verhaaltjes zo bij te houden!
    We spreken elkaar snel weer!
    Hele dikke knuffel (L)

  • 16 Juni 2010 - 21:30

    Els:

    hee nienke geweldig om te lezen hoe jou daar zo vergaat. zou wel n keer langs wilen komen , kroegen tocht lijkt me nog niet zo verkeerd...ha ha wel ook samen met jullie mam dan he. nog n paar daagjes en dan komt ze al weer naar jou toe ... denk dat voor jou de tijd ook vliegt , zo druk als je t daar hebt . maar wel super leuk en zeeeker beeeter weer als hier .wensen jou nog veel plezier en n hele dike kus van ons allemaal

  • 25 Juni 2010 - 12:14

    Jos En Gerda:

    Hoi Nienke.
    Al een tijdje niets meer gehoord. Je zal het te druk hebben denk ik dan maar. Zeker nu je de oudjes uit Zurrik moet entertainen, of valt dat wel mee? Zal wel een gezellige boel zijn daar zeker nu Swen er ook is.
    Nou wij hebben Kermis dit weekend zou je daar niet voor terug willen komen? Met dinsdag een optreden van Piet Veerman
    {the Cats} bij de Bout
    Ik sluit maar weer af,
    doe Pap en Mam de groeten. Houdoe!!!!!!!


  • 28 Juni 2010 - 19:52

    Noel En Janneke:

    He miss Zurrik, hoe gaat ie daar in da mooie Turkenland???

    Komen net van de kermis in het leukste gat van Nederland. Was kei gezellig, veel mannen die al getoept hadden, Mark de Stuiver die op aan het treden was (Urbanus met z'n zwijntje) en natuurlijk Oranje die de achtste finale tegen Slowakije heeft gewonnen. Oja het is hier verrekes werrum!!! 30+ grC.

    Wij wensen jou nog heel veel succes daar, geniet er van en maak maar veel plezier!!!

    Groetjes Janneke en Noel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soerendonk

Marmaris

Recente Reisverslagen:

21 September 2010

mijn laatste weekje

28 Augustus 2010

My Job! ;)

21 Augustus 2010

Nog een maandje en Nienke komt naar huis!

18 Juli 2010

Top drukte!

02 Juli 2010

Marmaris
Nienke

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 18171

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 25 September 2010

Marmaris

Landen bezocht: